PRØV DET I Lindved GymnastikFORENING

YouTube bugner af gør-det-selv-motion. Men vil du dele din passion og ihærdighed med ligesindede, kan det kun gå for langsomt med at pakke sportstasken og blive medlem i Lindved Gymnastikforening.

Se idrætter

HYGGE, PULS OG FEDT FÆLLESSKAB

pexels aidan roof 3041175

Sport er sjov, sved og præstation på en gang. Men sport har også en unik evne til at samle folk på kryds og tværs af aldre, baggrund og køn. Så kom forbi og få en smagsprøve på fællesskabet.

PS: halbestyreren, Claus, har altid gratis kaffe på kanden.

Hvis der er noget, vi danskere er kendt for i udlandet, er det ordet “hygge”. Og hygge er vigtigt ikke mindst i Lindved Gymnastikforening.

De forskellige idrætter er vores undskyldning for at mødes, men hyggen – altså samtalerne, en kop kaffe i caferiet og begejstringen blandt forældre uden for banerne – er det, der gøre LG til et samlingssted på tværs af generationer.

Men det skal opleves på egen krop, så tag et smut forbi hallen – Claus (halbestyreren) har helt sikkert et smil og en kop kaffe klar til dig.

Top sportsgrene

Som medlem får du masser af mulighed for at få gang i pulsen og smile sammen med andre. Ta’ et kig herunder.

Hygge i Lindved Gymnastikforening

STØT
LINDVED GYMNASTIKFORENING
MED DET DOBBELTE

Få dobbelt støtte med OK’s app!

Nu kan du støtte Lindved Gymnastikforening med hele 10 øre pr. liter, når du tanker med OK’s app.

Husk at have Lindved Gymnastikforening indsat under sponsorstøtte i app’en. Du finder klubben under MIG og SPONSORSTØTTE. Betaler du med dit OK Kort, støtter du fortsat med 5 øre pr. liter. Det koster dig ikke en øre ekstra, OK giver hele beløbet.

Dobbelt støtte i app’en gælder helt frem til 31. maj 2024.

OK logo

Hvad venter du på?

Ta' kontakt

SEND DIT SPØRGSMÅL

Brænder du inde med et spørgsmål eller to, er det her, du kan skrive til os.

Du kan også ringe på telefon 25342883, men da vi alle er frivillige, kan det være, at vi ikke har mulighed for at svare lige med det samme.