Indoor cycling

Indoor cycling er indendørs cykeltræning. Træningen foregår på stationære cykler, som kan indstilles, så den passer den enkelte deltager .

Der køres på forskellige intervaller, hvor man står, sidder, accelererer, kører op ad bakke, kører lige ud, træder tungt, træder let m.m.

Indoor cycling er primært pulstræning, hvor vi alle kører med samme intensitet. Dette gøres ved at instruktøren fortæller, hvordan du skal føle det under træningen. Til dette refererer instruktøren til DGI’s intensitet skala. Det gør igen, at det er lige meget, om man er i god form eller i super form, for det vil være lige hårdt for alle. Du stiller nemlig selv belastningen på cyklen, så det passer til din form.

Hvad koster det?

Det koster 20 kr. pr. gang, du booker en træningssession.

Du kan annullere din bookning op til 2 timer før træningssessionen går i gang.

PRØV DET – du kan altid få en gratis prøve-time.

Hvad skal jeg have med?

Du kommer helt sikkert til at svede meget. Så sørg for at have et håndklæde og drikkedunk med til under træningen. Derudover er det en god ide at have cykelbukser eller shorts uden markante syninger og cykelsko med look-klamper. Hvis du ikke selv har cykelsko, kan de lejes for 10 kr.

TILMELDING OG INFO

Klik på det hold du vil deltage på, og følg vejledningen for betaling.

Under tilmelding skal tidligere medlemmer bruge deres eksisterende adgangskode i “Allerede medlem” funktionen. Dette er vigtigt, så du ikke bliver oprettet som medlem i foreningen flere gange.

Hvis du ikke kan huske din kode fra sidste sæson, så tryk blot på “Glemt adgangskode”, så får du en ny tilsendt enten pr. mail eller pr. sms.

Min konto

Her kan du overføre penge til din personlige konto.

Dette skal du gøre, før du kan booke træning til Indoor Cycling.

Det koster 20 kr pr. bookning , så hver gang du booker, bliver dette beløb trukket fra din konto.

Du kan mindst overføre 100 kr. ad gangen og beløbet skal være delbart med 5 kr.

Resterende beløb bliver ikke tilbagebetalt, hvis du ikke længere ønsker at gå til Indoor Cycling.

Sådan gør du!

• Log in på med dit telefonnummer eller e-mail og skriv dit password.
• Du kommer ind på en ny side, med dine profil oplysninger.
• Vælg fanebladet “økonomi”
• Vælg menúpunktet Kontobetaling – “Tank op”
• Skriv et beløb på minimum 100 kr. eller delbart med 5 kr. og tryk på knappen “Tank op”
• Vælg betalingskort
• Udfyld kortoplysninger og tryk “gennemfør betaling”
• Du har nu overført det ønskede beløb og kan nu komme i gang med at booke hold. Det gør du under “Book træning”.

Vedrørende booking af træning

Vi gør opmærsom på, at du max må booke tre uger frem og kun en bookning pr. person pr. hold. Hvis du oplever, at et hold er fuldt booket, kan det derfor betale sig at tjekke igen 2 timer før holdstart, da nogen kunne have annulleret deres bookning i mellemtiden.

Har du problemer med at booke et hold, så kontakt Kjeld Andreasen, telefon 8160 2249.

Du kan annullere en bookning op til 2 timer før holdstart. Derefter vil din betaling gå i gennem.

Holdbooking (scroll ned til “hold med Kjeld” og klik)

Instruktør og booking-kontakt

avatar 1

kjeld andreasen

Instruktør og booking

telefon 81602249

email kjeld.andreasen62@gmail.com

Ta' kontakt

SEND DIT SPØRGSMÅL

Brænder du inde med et spørgsmål eller to, er det her, du kan skrive til os.

Du kan også ringe på telefon 25342883, men da vi alle er frivillige, kan det være, at vi ikke har mulighed for at svare lige med det samme.