Fodbold Senior

I Lindved elsker vi fodbold. Vi er en breddeklub, og gør alt for at vi har det godt sammen socialt – også på tværs af holdene. Som ny spiller i klubben er du altid velkommen til at komme og “snuse” lidt og prøve at træne med.

Vi glæder os til at se dig 🙂

TILMELDING OG INFO

Vær opmærksom på, at hvis det er dit barn, som du skal tilmelde et hold, så er det meget vigtigt, at det er barnets navn og fødselsdato, som du indtaster. Du kan sagtens benytte det samme mobilnummer og den samme emailadresse til flere i husstanden.

Klik på det hold du vil deltage på, og følg vejledningen for betaling.

Under tilmelding skal tidligere medlemmer bruge deres eksisterende adgangskode i “Allerede medlem” funktionen. Dette er vigtigt, så du ikke bliver oprettet som medlem i foreningen flere gange.

Hvis du ikke kan huske din kode fra sidste sæson, så tryk blot på “Glemt adgangskode”, så får du en ny tilsendt enten pr. mail eller pr. sms.

FORMAND

avatar 1

Peter Markussen

Formand, fodbold senior

telefon 20337290

email pma@meldgaard.com

Ta' kontakt

SEND DIT SPØRGSMÅL

Brænder du inde med et spørgsmål eller to, er det her, du kan skrive til os.

Du kan også ringe på telefon 25342883, men da vi alle er frivillige, kan det være, at vi ikke har mulighed for at svare lige med det samme.